Sidor

fredag 26 december 2008

God Jul

Hoppas att alla där ute har haft en riktigt bra jul detta år!
Och att den fortsätter att vara riktigt trivsam och avkopplande ;-)
2008 har varit ett händelserikt år med mycket glädje
men även en del mindre roligheter, men det är ju det som är livet...
När det tråkiga saker inträffar så måste man göra vad man kan själv för att ändra riktningen och går inte det... så får man göra det bästa av situationen man hamnat i... Bejaka livet och lev fullt ut!
Själv ska jag göra en rivstart...Håll tummarna för att allt ska gå vägen nu!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för din rivstart! Borde väl gå bra med den inställningen :)

    SvaraRadera
  2. Hej, vet inte hur jag hamnade här men jag följde en tråd och så kom jag hit. har läst lite och förstår att du står mitt uppe i förändring i ditt liv... Lycka till och fortsätt gärna sätt dina tankar på pränt!

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)