Sidor

måndag 9 november 2009

Underbara dagar i fjällen




7 kommentarer:

  1. Härliga höstbilder!Nu längtar jag att få sätta upp all Julbelysning..har ju inte haft så många soldagar denna höst..så nu behöver vi ljus.;) mågottkramar

    SvaraRadera
  2. Åh, du ser ut att ha haft ett fantastiskt vackert väder. Jag saknar verkligen solen just nu i dessa gråtrista dagar. Må gott!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!
    Nu har jag exakt en timme på mig innan den "stora Julbataljen" brakar igång i det Olofssonska hemmet, så den timmen ska jag nu ägna mig åt att önska alla mina gamla och nya Vänner i Bloggvärlden en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
    Kram ifrån Peter!
    Som sagt ha det som bra som det bara går och var rädd om dig och de dina!

    SvaraRadera
  4. Hej Tilde.
    Tänkte bara titta in och se hur du har det.
    Hoppas det varit en skön jul och nyår.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  5. Hej igen Tilde.
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Ville bara önska dig ett fortsatt gott nytt 2010.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  6. Hejsan igen.
    Nu undrar jag bara lite försiktigt om du inte tänker komma tillbaka.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  7. Hallå....
    Är du där?
    Saknar dig.
    Kom tillbaka.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)