Sidor

lördag 21 mars 2009

Inflyttad

Då var jag och barnen äntligen inflyttade!
Hantverkarna är klara med tapeter, målning och snickarn har lagt nya laminat golv
Otroligt mycket att göra och datorn har fått stått orörd i sitt hörn.
Har köpt in en del förvaringsmöbler som jag och min son skruvat ihop
så man kan börja packa upp.
Lite bilder från köket...
Dessa söta tavlor passade till mina gardiner :-)
Första veckan var jätte jobbig då vi inte kunde packa upp alls nästan eftersom vi fick vänta med tapetsering och målningen... målarna behövde ju komma åt väggar och tak....
Lite mer bilder från köksdelen... fortfarande rörigt!

Vid matplatsen i köket lika så!

I en vecka fick jag sova i lilla sovrummet med rosa drömmar och vakande älvor....

När målarna var klar med mina utvalda tapeter ser väggen ut så här!

Jag hoppas jag ska komma i ordning i helgen som är nu.... och fotar lite mer när jag känner att jag börjar bli klar....
Huset verkar bli sålt och kontrakt ska skrivas i morgon söndag!
Sköööönnnnt!

11 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra ifrån dig!
    Och att du börjar så smått att få iordning.
    Tänker på dig, kramar

    SvaraRadera
  2. Det ser ju JÄTTETREVLIGT ut! Fina tapeter, där blir helt klart bra för er.
    Jag tror absolut att ni ska trivas i Västerås.

    Ha det så bra med allt! tils vi ses.
    KRAM // Nettan

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka, kul att titta in till dig igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Snuppa.
    Skønt att få ett livstecken från dig.
    Ser att du börjar komma så smått i ordning och det är skönt.
    Måste vara gott när allt är nytt och fint.

    Önskar er en fin lördag och söndag nu ialla fall.
    Kramen Synne.


    Gissa att jag hatar detta system på blogger ibland. Är inloggad och ändå kommer kommentarerna som Anonym.....
    Suck.
    Kramen igen.

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får det bra där, hälsa dina ungdomar.

    SvaraRadera
  6. Så härligt att du kommit så långt och att ni fått så fint i ert hem.
    Ibland får man lust att flytta för att göra fint från början liksom.
    ha en fin söndag.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har fått det..skönt att vara i ordning nu.:)Många mågottkramar

    SvaraRadera
  8. Måste kännas härligt när allt ordnar upp sig. Och så fint ni ser ut att få. Fantastiska jordnära färger. Kanonfint. Lycka till med nya boendet!
    Mvh Susanne

    SvaraRadera
  9. Vad fint du fått det i köket. Gillar verkligen spegeln, riktigt läckert....
    Ha det gott!
    kram åsa

    SvaraRadera
  10. Va fint du har fått det...hoppas allt e bra trots omständigheterna!
    Mångra kramar Lisa (Kusin)

    SvaraRadera
  11. Hej. Tycker din matplats ser jättetrevligt ut. Fin blogg också. Ha det gott.
    Lill

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)