Sidor

måndag 2 februari 2009

Hoppas på budgivning

Nu är det en evig väntan på att budgivningen ska dra igång... mäklarna tror att det börjar imorgon! Håll tummar och tår och allt man nu kan hålla för att det ska funger a bra nu!

Får veta i veckan om jag och barnen kan flytta tidigare oxå :-)
det kan bli tillträde redan 1 mars i stället för 1 april....


I fredags så halkade jag i en hal stentrapp på mitt jobb och stukade foten ordentligt... :-(
Svullnade upp regält och nu är jag både blå och lila på halva foten...
inte riktigt min fot när man tittar på den... en riktigt fuling är det!
så nu går jag och haltar och breder ut mig med foten i högläge när jag pendlar till jobbet....
Wäääh! hoppsa folk förstår att man inte är en vräkig förvuxen tonåring!


Förövrigt så är min dator okuperad av min lilla tekniker till son... eller han blir väl tekniker när han studerat klart :-) Han fixar och trixar å jag hoppas han vet vad han gör på min dator! ....

så nu har jag lånat dotterns nu när hon inte är hemma... men jag vet att hon inte gillar det!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en bra, jättebra budgivning!
    Vad härligt om ni får flytta tidigare.
    Hur känns det i foten nu? Måste göra bamesont.
    Ta väl hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Ja, du. Ortopeden har nog fullt upp i dessa otäckt halkiga tider. Provade att promenera med hästen häromdagen men det kändes som om jag bara halkade fram och tillbaka. Inte kul! Var rädd om foten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. What a gorgeous photo! Hope you had good luck with the sale and I sure hope your foot is much better now!

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)