Sidor

torsdag 26 februari 2009

Testing testing

Bilden lånade jag från:http://www.frolundadata.se

Var inne och hälsade på hos Nattsyrran nu medan jag var inne och hon hade det här trevliga testet på sin sida...


Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.


Gå in du med och kolla vem du nu är.... ;-)
http://se.41q.com/

6 kommentarer:

  1. Hallå!!!
    Tack så hjärtligt för titten hos mig och så skönt att höra att saker o ting börjar ordna upp sig. KUL att du också gjorde testet! Och inte blev vi nåt lika alls. stämmer yrkena in på dig? Det gör det på mig. Må så gott!!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Hej Sussi!
    Ja yrken stämmer ganska väl in tycker jag! Lite skoj var det!
    Kram Tildé

    SvaraRadera
  3. Nämen så trevligt..du bor alltså i Västerås!:) Hmm filmen tja..vi var lite snopna när vi gick ut från bion kan jag säga..ha ha ha. Du får läsa min blogg:):) må gott

    SvaraRadera
  4. Låter spännande, har varit med om mycket tokiga undersökningar nu när jag söker arbete, det största som jag gjorde på manpower tog över en dag sedan en halv förmmiddag med uppföljning, Borkmans test tror jag att det hette, stämde fint på mig, inga nyheter. Stöddig som jag är så känner jag väl till mina fel och brister och självfallet också min tillgångar(ler).
    Ha en fin Fredag och trevlig helg, hoppas at allt är under kontroll med dig och barnen och att livet rullar på, skriv en rad när du har tid, mvh från Peter!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna hjälpa dig, jag kan bara lägga in bakgrunder, foto och sånt i kanten, fråga om det är något speciellt du vill ha hjälp med.Här är ett par hemsidor som du kan hämta gratis bakgrunder hos
    http://www.thecutestblogontheblock.com/free-backgrounds/free-backgrounds

    http://www.backgroundfairy.com/search/label/Floral

    Ha en fin helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Du har en Award att hämta hos mig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)