Sidor

fredag 20 februari 2009

Hysteriska veckor

Ujujuj! vilka hysteriska veckor jag har haft och värre blir det så håll i hatten bara!
Har bokat den här matmöblen till mitt nya boende! :-)
kommer passa jätte bra i mitt nya kök!
Men det blir ju mer inköp av möbler! Phuuu!
Ringa och ordna försäkringar, ändra till nya adressen här och där..., packa, packa... sortera, dela!
Huset är förresten inte sålt ännu.... :-( men Mr. M bor där tills att vi har en köpare!
Igår tittade jag på lite bilar och har ett köp klart till nästa vecka...
Till Banken på måndag.... lån till radhuset ska bli klart!
Hämta bilen i mitten av veckan.... :-)




Fredag träffa mäklaren, och säljaren för att föra klart finanserna
och jag får Nycklarna till mitt nya hem....börjar renovera 1/3
Fortsätter att packa hela vecka 9....
köra kartonger, renovera, karonger...
Möblerna 13- 14/3 sen bor vi äntligen i vårt nya hem och
kanske lite mer lugn och ro...

7 kommentarer:

  1. vad fint matbord!
    Och bilen blir bra för dig och dina barn.

    Har varit in lite då och då, men ingen där.
    Har saknat dina inlägg, nu kanske det blir att du bloggar igen??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tilde! Trevligt att du är ute på "banan" igen, förstår att det varit febril aktivitet. Tänk vad mycket du kommer att få skriva om på bloggen om allt du gör och fixar till det nya hemmet. Ja, som sagt trevligt att du "bloggar" igen, ha en fin helg så hörs vi och ses mer senare här i "cyberrymden"! Mvh från Peter!

    SvaraRadera
  3. Hallå!!!
    Så skönt att höra att det börjar ordna upp sig. Förstår att du har haft mycket och kommer att ha mycket på schemat men jätteskoj att läsa ditt inlägg. Må gott i snöyran.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra ifrån dig, jag blev lite orolig...
    Förstår att du har mycket att fixa med just nu!
    Håller mina tummar att allt går smidigt och bra.
    kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till med erat nya boende och vilken fin matsalsgrupp! Du har en ängel att hämta på min blogg/Många kramar Tussegumman

    SvaraRadera
  6. Ett fint matbord med stolar som jag själv skulle kunna tänka mig. Du verkar ha massor omkring dig just nu, ser fram emot när du är tillbaka.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Det är så roligt att titta in i din blogg. ha det så bra

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)