Sidor

måndag 2 februari 2009

I veckan

Fotade denna bukett i sommras
Så under veckan som är kanske det blir en ände på vem som ska köpa vårt hus :-)
Jag får veta om jag kan få tillträde 1 månad tidigare...
Meddela adressändring om när/ vilka som flyttar.
Försöka få folk att hjälpa till med att tapetsera och måla när det blir dax.
Börja packa det som är mitt och inte används...
Träffa en vännina över lunch
Åka till min moster i slutet av veckan då hon är snäll och ska hjälpa
till med min kommande deklaration.
Hoppas det blir massage igen... onsdag eller fredag? :-)
Min dotter ska ha filmkväll och ha flera kompisar sovandes här
sista gången innan flytt .

11 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att det blir bra budgivning, och att du får den hjälp du behöver till er flytt. Och att allt blir bra till slut.
    Så du får lugn och ro.
    Kramar till er alla tre.
    Trollet

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar - det bara måste gå vägen.

    Vi mår alla bra här och tack för att du tittade in.

    Kram U

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina komentarer! Jag hoppas jag med! :-)kram till er!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att allt går väl..det ska det göra.Håller tummarna..och tack för dina rader i min blogg..värmer verkligen när folk bryr sig. Ja..några tuffa dagar..och med mycke tankar..men det ska bli bra.:) Det var kanske det här som var meningen..en liten pekpinne i rätt riktning:).
    Må gott kram

    SvaraRadera
  5. Ett livstecken, va trevligt! Ibland blir man lite "orolig" många släcker ner sina bloggar och försvinner ut i "cyberrymden". Ser att du haft lite att stå i, så det hade ju sina naturliga orsaker, hoppas att det går bra med budgivningen och att det blir en massa pengar över att inreda för. Du ska få riktiga kompispriser i min antikhandel om du kommer på besök. Va har jag antikhandel? Nej, inte än men som det ser ut på "arbetssökarfronten" så kanske jag blir tvingad i slutänden att dra igång något eget, men Lilla Frun mår ju som sagt inte så bra så det är egentligen inte läge för det nu, har skött en Ur och Guld handel i två år så jag vet verkligen vad det innebär att sköta en butik, nu var inte det här min butik men familjen jag jobbade åt bodde stora delar om året utomlands. Toppenjobb var det när barnen var små 400 meters gångväg var det, rent och snyggt, trevliga glada kunder vad mer kunde man önska, faktiskt inget. Kanske dyker upp något liknande igen, vi får se. Hoppas att du mår bra och får allt att fungera, du verkar ju ha lite stöd omkring dig och det måste man ha, sedan har du alla oss "cyberkompisar" om det riktigt krisar(ler). Ha en bra dag och vecka mvh från Peter!

    SvaraRadera
  6. Skickar mängder av positiv energi så att allt ska lösa sig för dig och att du får lugnt efter allt detta.

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bukett <3
    Hoppas allt löser sig för dig.
    Jag har en utmaning till dig *ler*

    SvaraRadera
  8. Hej Tilde.
    Tack för dina kommentarer hos mig.
    Känner mig dum som inte varit inne hos dig.Ska länka dig så jag inte missar nu i fortsättningen.

    Ser du har det lite tufft nu.
    Inte lätt.
    Det är trist när samlivet inte funkar.
    Lite kul att du bor i Västerås. Maken är från stan.
    Så man är ganska gott känd i stan. Vi bodde på Råby.
    Har inte varit i stan på ett par år nu. Då bodde vi på Skrapan hehe....
    Nu kikar jag in oftare lovar jag.
    Önskar dig lycka till med husförsäljningen.
    Håller tummarna för att det går bra.
    Bamsekramen Synne.

    SvaraRadera
  9. Det finns en award till dig från mig hos mig!!
    kram åsa

    SvaraRadera
  10. Tildé!
    Du har något att hämta hos mig.
    Hoppas allt är bra med dig och dina barn!
    Kramar till dig. // Nettan

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas att allt är bra med dig.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)