Sidor

lördag 28 februari 2009

Award

Den här fina vänskapsawarden fick jag från Nettan Hon är en underbar vän
som har en jätte fin blogg.... Nettan tar jätte mycket fina bilder
som hon visar hos dig och delar med sig av sitt positiva goa sätt!


Stor kram till baka till dig Nettan!



Tidigare har jag delat ut alla mina Awarder till alla mina bloggvänner

men i dag väljer jag ut dem som har besökt mig och lämnat goa fina komentarer hos mig den senaste tiden, då jag inte har haft samma tid som förut att blogga

nu när jag är inne mitt i en flytt...som dessutom blev en vecka tidigare än beräknat...

nästa helg!!!


Så dem jag sänder denna utmärkelse till är:






STOR KRAM TILL ER!



9 kommentarer:

  1. Tusen tack vännen..det här värmde.:) Jag är inte heller infödd Västeråsare..kom till Sverige 1990 från lilla byn Lappjärd..utanför Kristinestad i Finland.:)Hoppas flytten går bra..kram och tack ännu en gång.

    SvaraRadera
  2. Hej Tilde! Sitter och bloggar istället för att titta på schlagerfestivlas uttagningen, har en hel del andra tankar och funderingar som jag vill få ut. Bloggen är verkligen ett levande "väsen" min lever verkligen sitt eget liv ibland, de senaste dagarna har varit verkligt intressanta ur många aspekter. Så mycket oumberligating har det inte blivt, men jag har busat lite och lagt in lite länkar till "snyggingar" och djäklar vilken fart det blev på mailboxen när jag skrev att jag heda 10 böcker med Brandmän och katter i (slutsåld på förlaget). Roligt vill jag lova. Det låter som allt håller på att ordna upp sig för dig, det är du verkligen värld, hoppas att du mår bra också och att allt övrigt i livet rullar på. Ha en fin helg av det som finns kvar mvh från Peter Olofsson!

    SvaraRadera
  3. Fint stavar jag som vanligt (ler) ser jag i efterhand!
    Mvh från Peter!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för en fin AWORD. jag kanske tog fel bild, men jag gillar den med kramen, precis vad jag behöver efter två dagar i dvala kram på dej

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Tilde, jag blir så glad. Jag ska hämta hem awarden.
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Hej Tildé! Tackar och bugar så klart, egentligen så slutade jag ett litet tag eftersom du var ledig så länge från bloggandet (ler)
    Ibland går det lite upp och ner även på bloggandet, en återspegling av livet helt klart, men själfvallet så reser man sig alltid på 9(ler)
    Ha det bra vi ses och hörs här i "cyberrymden" mer mvh från Peter!

    SvaraRadera
  7. TACK Tildé!!!
    Jag blev också jätteglad :-D.
    Lycka till med flytten nu!
    kram

    SvaraRadera
  8. Ha det så bra i flyttstöket. Jag har inte lagt ut din award ännu för jag har inte bestämt om jag ska ge den till alla eller välja några.
    Kramisar

    SvaraRadera
  9. Den blev ju jättefin, din blogg.
    Kul när man kan göra om den lite ibland.
    Jag behöver hjälp jag.
    Klarar det inte själv.
    Kram // Nettan

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)