Sidor

tisdag 20 januari 2009

Blåser nya vindar

blåsigt idag men milt väder.... ;-) milda snälla vindar...
Har tagit en lång promenad och det var jätte skönt!
Och det känns som att mina förändringar är av godo
jag ser verkligen fram emot min nya start :-)
Det ska bli underbart att komma in i nya boendet...
och det vore fantastiskt om det kunde fungera med studier från hösten
Det riktigt pirrar och spritter i hjärtat av förväntning...
Det skulle vara jätte skoj att få plugga igen... nya människor, nya intryck,
Nytt, nytt!
Håll tummarna för att den ekonomiska biten fixar sig....

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna, och hoppas att det fortsätter blåsa milda vindar...

    SvaraRadera
  2. det kan bara gå åt ett håll! med din positiva syn...tummarna upp!!!

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)