Sidor

måndag 12 januari 2009

YEY! Min första fina Award

*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!
*Jag har fått den här fina Awarden av Nippertippan för att hon tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg! Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.
I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den! Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till: Jag läser massa bloggar så jag har valt att ge till mina senaste besökta underbara mammabloggare!!!
Ni andra som jag ofta skriver hos får självklart med! Kram

7 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen och jätte fina bilder du hade!
    Stora kramar
    Christine

    SvaraRadera
  2. Grattis till utmärkelsen. Tack för kommentar hos mig! Fina foto du haft med i fredagsfoto!
    Ha det gott!
    åsa gillar rosa

    SvaraRadera
  3. Vad är det för föreläsning du ska ha imorron?
    Ha en skön kväll idag!!!
    Kramiz:)

    SvaraRadera
  4. Hej Tilde! Oumberliga Peter här tittar in och ser att allt är bra med dig, tack för kommentaren om dockorna, jag hade inte heller sett något liknande, har inte helt bestämt mig vad jag tycker ur pedagogisk synpunkt så är det säkert bra i barns uppväxt att kunna identifiera sig med en docka som har samma besvär som en själv, fast människonaturen är ju komplicerad tänk om det är precis tvärtom att alltid se till det friska och på såvis läka fortare, ju äldre jag blir personligen desto mindre säkrare blir jag på mina svar(ler) mvh Peter Olofsson!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Nu provar jag en gång till. Det krånglar med namn och bloggadress.
    Hoppas det blir rätt nu.
    Kram Synne. Igen :D

    SvaraRadera
  7. Hej Tilde.
    Tack för kommentaren hos mig.
    Blev något konfunderad när jag såg att jag fått den här utmärkelsen av dig.
    Klart man blir glad för en så fin utmärkelse.
    Ska ta den med mig och njuta av den.
    Tusen tack :D
    Kram Synne.

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)