Sidor

torsdag 15 januari 2009

Kan det vara så

bilden är lånad från: http://www.chrisdesign.se/tankar.htm
Kan det vara så att allt har sin mening?
Är det slumpen som styr oss eller finns det ett större samanhang?
Jag tror att det finns ett större samanhang för var och en av oss...
Att det fanns en mening att jag skulle träffa någon som jag trodde jag skulle tillbringa livet med för att avsluta där jag var i livet just då. Jag skulle byta bostad, jag skulle se på livet på ett nytt sätt, jag skulle utvecklas och träffa nya människor som i sin tur har ytterligare en mening för framtiden... Tror det är viktigt att se helheten... att se det stora i det lilla!

Tycker jag får bevis ganska ofta att det är så... är det någon mer av er som känner att det inte är slumpen som styr oss? Vad tror ni? Har någon varit med om något som visar att det finns en mening med det som händer oss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)