Sidor

torsdag 15 januari 2009

Inför flytt


Mäklaren ringde och de hade mailat över bilder/ text från helgen som var.... Då var de hemma hos oss och fotade och skrev... Nu ska vi bara godkänna och jag tycket det såg bra ut... :-)

Det är en del att tänka/ göra innan flytten! Jag måste ordna med fast telefon igen, adressändring, ordna kartonger, det ska delas upp och packas, köpa nya möbler i stället för dem jag inte längre har... Renovera nya boendet... upp med ny vägg och laminatgolv, tapeter... Phuuu ;-)

Men det ska bli jätte skoj när allt är klart! Det känns som att få börja ett nytt liv .... En ny början till något riktigt bra!

3 kommentarer:

  1. Om förra inlägget: Jag tror nog lite på Ödet, men samtidigt så blir det också lite som man gör det också.
    Man ska absolut ta vara på Livet, vi lever bara en gång(eller...).

    Det ÄR mycket när man flyttar, mycket att tänka på, men sen blir det bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket som skall fixas men det går säkert bra för dig, skönt med en ny början.
    Ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej..du ser uta att ha fullt göra:).
    Tack för omtanken..jag hoppas att det är slutsnorat snart..ska jobba i helgen..men kanske får tänka om..
    Lägger in dig i min bloggtopp..du har en trevlig sida..så jag återvänder..
    Må gott:)

    SvaraRadera

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)