Sidor

söndag 11 januari 2009

Några frågor jag lånat från Tussegumman


Den här listan har jag lånat från Tussegumman! Tack :-)


1. Nämn något som gjorde dig glad igår.
Vi fick en bra överenskommelse med mäklaren och han trodde vi kunde bli av med huslånen ;-)

2. Vad gjorde du kl 08 i morse?
Då hade jag varit vaken 1 timme och åt frukost

3. Vad gjorde du för 15 min sedan?
Då sussade jag kudden!

4. Det sista du sa högt?
Ska vi ut och gå snart eller? Vill få ut sonen och flickvännen i grådasket!

5. Det senaste någon sa till dig?
Ja! Snart filmen är strax slut!

6. Vad var det senaste du åt
Ett äpple

7. Vad var det senaste du köpte?
Tågkort

8. Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet, Snön tinar, +grader, båser…. Wäääh! Antingen ska det vara riktig vinter eller så kan våren få komma!

9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp! Det tror jag

10. Favoritklädsel?
Jeans, tunika eller topp, gärna cardigan till.

11. Favoritlåt just nu?
Oj! Har inte lyssnat så mycket på musik de senaste veckorna….Gillar klassisk musik, pop, rock och annat gott och blandat!.

12. Vad ser du om du tittar till höger?
Ett fönster ut mot vår baksida… grå himmel, lite gräs som tittar fram

13. Vad gör dig glad just nu?
Att jag försöker ta det lugnt, ska snart få lite frisk luft, har en bra bok som väntar på att bli läst!
14. Humör just nu?
Tillfreds

15. Favoritgodis?
Mörkchoklad och bilar

16. Kläder just nu?
Vit tröja med blåa jeans till.

17. Sommarplaner?
Få ordning på nya bostaden, sola, bada, cykla, promenera, hoppas på en tur till mellansverige med tåg eller bil.

18. Morgon- eller nattmänniska?
Ja säg det? Går helst upp vid 6-7 tiden vid 5 fungerar sämre! :-) på vardagar… helgen ca 7-8 tiden….lägger mig vardagar ca 22,30 och på helgen är jag uppe längre beroende på vad jag gör!

19. Längtar du mest efter just nu?
Till min och barnens flytt ska bli underbart med att bo själv, rå sig själv igen hoppas månaderna går fort nu! ;-)
Tack för lånet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du gör ett inlägg på min blogg :-)